
REGULAMIN konkursu na najpiękniejszą pisankę wielkanocną 2025
Organizator konkursu: Ujski Dom Kultury.
Cel: Upowszechnianie tradycji i zwyczajów wielkanocnych, rozbudzanie zamiłowań plastycznych wśród dzieci i młodzieży.
1. Konkurs przewidziany jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w trzech kategoriach wiekowych:
klasy I – III
klasy IV -VIII
2. Każdy uczestnik konkursu wykonuje pracę samodzielnie, techniką dowolną według upodobań i umiejętności. Liczy się pomysłowość i oryginalność pomysłu oraz estetyka wykonania.
3. Praca musi być wykonana na jaju styropianowym, wielkości do 10 cm. Inne nie będą oceniane.
4. Temat pracy musi nawiązywać do symboliki, zwyczajów i wystroju świąt Wielkiej Nocy.
5. Forma pracy – indywidualna (nie będziemy przyjmować prac wykonanych grupowo).
6. Do każdej z prac zgodnie w wymogami RODO musi być załączona metryczka. Metryczki do odbioru w biurze UDK.
7. Prace należy dostarczyć do UDK do soboty, 5 kwietnia br.
8. Prace będzie oceniać jury, specjalnie powołane przez organizatora.
9. Kryteria oceny: samodzielność, zgodność z tematem i wymogami, pomysłowość, oryginalność, estetyka wykonania.
10. Złożenie pracy do konkursu jest równoznaczne:
a. z akceptacją niniejszego regulaminu,
b. z potwierdzeniem pełni praw autorskich do zgłoszonych prac,
c. ze zgodą na: fotografowanie i publikację pracy, fotografowanie i publikację wizerunku autora, przetwarzanie danych osobowych autora oraz publikację imienia i nazwiska autora pracy w mediach, prasie, na stronach internetowych organizatora oraz w serwisie Facebook w celu przeprowadzenia konkursu oraz w celach informacyjnych i promocyjnych.
11. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 12 kwietnia 2025 roku podczas Jarmarku Wielkanocnego.
12. Nagrody będą fajne:)
13. UDK zastrzega sobie prawo zatrzymania prac w celu organizacji wystawy.
14. UDK zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu.
15. O wynikach konkursu będziemy informować na stronie internetowej www.udk.ujscie.pl oraz na stronie Facebook Ujskiego Domu Kultury.
16. Laureaci zostaną również powiadomieni telefonicznie.
Do dzieła!!!